Wykonaj publikację (wzorując się na zadaniu broszura) na temat:

  • budowy komputera oraz możliwości jego rozbudowy
    Podziel podzespoły na rozdziały np. Rozdział 1: Płyty główne, Rozdział 2: Karty graficzne itp.
    Zadanie rozwiązują osoby mające NIEPARZYSTE numery w dzienniku
  • systemów operacyjnych, ich rodzajów różnic i zastosowań
    Podziel treści na rozdziały np. Rozdział 1: Systemy desktopowe (w tym Windows i jego rodzaje, Linux, Mac OS X), Rozdział 2: Systemy mobilne, Rozdział 3: Systemy serwerowe itp.
    Zadanie rozwiązują osoby mające PARZYSTE numery w dzienniku.

Uwagi do przygotowywanej pracy:

  • Zadanie możesz rozwiązać w parze z kolegą lub koleżanką z grupy (osoba ta również ma mieć nieparzysty/parzysty numer w dzienniku). Możesz też rozwiązać je samodzielne.
  • Publikacja ma zostać udostępniona w chmurze w formacie pdf.
  • Nazwa pliku powinna wyglądać następująco: 
    budowa_komputera_klasa_nazwisko1_nazwisko2.pdf 
    np. budowa_komputera_1k_iksinski_igrekowski.pdf 
    lub 
    systemy_opercyjne_klasa_nazwisko1_nazwisko2.pdf 
    np. systemty_operacyjne_1k_iksinski_igrekowski.pdf
  • Link do pliku pdf (umieszczonego w chmurze) wyślij na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  • Terminy wykonania publikacji będą ustalane indywidualnie dla każdej z grup.
  • Jeżeli zadanie robisz w parze, tylko jedna osoba wysyła link do publikacji.
  • Pamiętaj o ustawie o prawach autorskich i zadbaj o odpowiednie informacje w przypadku, gdy korzystasz z jakiś źródeł.
  • Za zadanie uzyskasz ocenę z wagą 2
  • WAŻNE: Pamiętaj, by logicznie zaprezentować treści w swojej publikacji. Należy podzielić treści na rozdziały, zrobić automatyczny spis treści, nadać prezentacji tytuł, wpisać nazwiska, sporządzić spis ilustracji, podać źródła (w przypisach dolnych), dodać stosowne nagłówki i stopki (wzoruj się na zadaniu "broszura").

Jest możliwość uzyskania drugiej oceny (waga 1) gdy do swojej publikacji wykona się prezentację (minimum 30 slajdów). Prezentację należy również udostępnić w chmurze jako plik pdf z nazwą: budowa_komputera_klasa_nazwisko1_nazwisko2_prezentacja.pdf
lub
systemy_operacyjne_klasa_nazwisko1_nazwisko2_prezentacja.pdf
i wysłać wraz z publikacją.

Misja szkoły

Misją szkoły jest wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów na miarę ich potrzeb i możliwości,

tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej oraz dobrze przygotowującej ich do dalszego kształcenia

Wizja

ZSPS i VIII LO, to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi: "to moja szkoła".

W latach 2016-2021 zamierzamy budować szkołę, która umie sobie poradzić z nowymi wyzwaniami, celami, priorytetami edukacyjnymi, potrzebami, aspiracjami i oczekiwaniami uczniów, rodziców i nauczycieli.

Szkolne projekty Erasmus+, POWER i FERS

logo UE

Projekt Nr 2023-1-PL01-KA122-VET- 000114679 "Europejskie praktyki drogą do sukcesu"
Projekt Nr 2022-1-PL01-KA122-VET-000078769 "Zagraniczne praktyki kluczem do sukcesu zawodowego"
Projekt Nr 2021-2-PL01-KA122-SCH-000041958 "Nowoczesna kadra na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA101-063384 "Doskonalimy kompetencje zawodowe na europejskim poziomie"
Projekt Nr 2019-1-PL01-KA102-063142 "Europejska praktyka szansą na sukces zawodowy"


Koncepcja funkcjonowania i rozwoju
Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego
i VIII Liceum Ogólnokształcącego w Toruniu
w latach 2022-2027

 

Moja wizja

ZSPS i VIII LO to szkoła zarządzająca wiedzą, otwarta na środowisko
lokalne, aktywnie współpracująca z rodzicami, gdzie każdy uczeń z dumą mówi:
 „to moja szkoła”.

W latach 2022 – 2027 zamierzam nadal budować szkołę, która umie sobie poradzić ze zmianami i nie narzeka na to, że te zmiany są, bo świat się zmienił, a wraz z nim edukacyjne priorytety, cele, potrzeby, a także uczniowie, rodzice, ich aspiracje i oczekiwania.
Obecnie liczą się:

  • umiejętności (np. cyfrowe, komunikowania się, współpracy, a także uczenia się i zarządzania informacją, bycia źródłem inspiracji),
  • opieka psychologiczno-pedagogiczna,
  • otwartość szkoły jako instytucji (uczeń ma możliwość wyboru profilu nauczania),
  • dostęp do informacji,
  • poczucie bezpieczeństwa, którego podstawą jest dobra atmosfera i dobre relacje z całą społecznością szkolną,
  • możliwość współtworzenia szkoły,
  • nowoczesne technologie, multimedia.

Te priorytety wraz z reformą oświaty, nowoczesne technologie oraz talenty społeczności szkolnej wyznaczać będą kierunek rozwoju naszej szkoły przy zachowaniu dotychczasowej struktury wewnętrznej i możliwości szybkiego dostosowania się do sytuacji na rynku pracy.

Główne kierunki moich działań zawarłam w sześciu podstawowych obszarach:

  1. Demokratyczne zarządzanie szkołą.
  2. Kształcenie ukierunkowane na rozwój ucznia i nauczyciela.
  3. Wychowanie w szkole.
  4. Bezpieczeństwo w szkole.
  5. Działania administracyjno-gospodarcze.
  6. Pozyskiwanie środków finansowych na rozwój.

Certyfikaty jakości

wyborysu-01

wyborysu-01

wyborysu-01